EXPO MILANO 2015 IN POSLOVNE PRILOŽNOSTI ZA PODJETJA
Svetovna razstava EXPO bo od 1. maja do 31. oktobra 2015 potekala v Italiji, v Milanu. Udeležilo se je bo 144 svetovnih držav, ki predstavljajo 94 odstotkov vsega svetovnega prebivalstva. Napoved organizatorjev je, da bo EXPO Milano 2015 obiskalo vsaj 20 milijonov ljudi, od tega 15 milijonov Italijanov (vsak četrti Italijan) in 5 milijonov ljudi iz preostalega sveta. Dodatno bo dogajanje preko različnih komunikacijskih kanalov spremljala milijarda ljudi po vsem svetu.
Osrednja tema razstave je »Hrana za planet - energija za življenje«, v okviru te zelo široke teme pa številne vsebinsko povezane podteme: zdrava prehrana, zelen življenjski slog, ekološke inovacije, zelene tehnologije, trajnostni razvoj …
Slovenija se bo predstavila preko petih vsebin: soline, čebele, termalne in mineralne vode, pohodništvo in kolesarjenje ter projekt merjenja črnega ogljika.
Slovenija se na razstavi predstavlja s samostojnim paviljonom v velikosti 800 m2, narejenim iz naravnih materialov – lesa in stekla, z izjemno atraktivno lego v središču svetovne razstave. Zemljišče se nahaja na križišču dveh glavnih ulic prizorišča, kjer je predvideno osrednje družabno dogajanje svetovne razstave.
Slovensko gospodarstvo in podjetja so izrazito izvozno usmerjena. Poleg tega je Italija naša pomembna gospodarska partnerica. Zato se ocenjuje, da je svetovna razstava EXPO Milano 2015 za naša podjetja pomembna poslovna priložnost.
Pripravljen je že nabor aktivnosti, ki jih lahko podjetja izkoristijo na EXPO v smislu iskanja poslovnih priložnosti, povezovanja s potencialnimi poslovnimi partnerji z vsega sveta in za promocijo:
Iskanje poslovnih partnerjev preko poslovne platforme »EXPO B2B BUSINESS MATCHING PLATFORM«, ki jo organizira Gospodarska zbornica.
Dodatna analiza in po potrebi zbiranje dodatnih podatkov o potencialnih poslovnih partnerjih, če v okviru »EXPO BUSINESS MATCHING PLATFORM« ne bodo identificirani ustrezni partnerji.
Pomoč pri vključevanju v poslovne dogodke, ki jih organizira Evropska komisija »EU Missions for Growth«; predvidenih je sedem velikih poslovnih dogodkov z namenom povezovanja evropskih podjetij in podjetij s tretjih trgov.
Informacije o gospodarskih dogodkih, ki jih bodo organizirale druge države udeleženke na svetovni razstavi in po potrebi pomoč pri udeležbi slovenskih podjetij na teh dogodkih.
Udeležba v poslovnih delegacijah, ki jih organizirata javna agencija SPIRIT in GZS. Predvidoma bo organiziranih pet poslovnih sektorskih delegacij: živilsko-predelovalna 18. junij - srečanje s trgovci in prodajnimi agenti, lesno-predelovalna, turizem, kovinskopredelovalna/ avtomobilska in IK ter Slovenski dan 19. junija.
Promocijske priložnosti in aktivnosti v slovenskem paviljonu in izven njega.
Udeležba na dogodkih, ki jih organizirajo Poslovni klubi slovenskih gospodarstvenikov v tujini.
Druga polovica avgusta od 16. do 31. 8.; predstavitev destinacijskih in investicijskih potencialov Pomurske regije s turističnega in kulturnega področja v organizaciji RRA Mura.
Za vse informacije je na voljo koordinatorka EXPO na GZS:
PIŠKOTKI Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z izborom opcije "se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. V primeru nestrinjanja izberite opcijo "ne strinjam se". Več o tem.